"YourCountry" is just for you and your country needs YOU

Tuesday, December 3, 2013

Messages Walker touching girl

Daughter of the late actor Paul Walker, Meadow Rain, has posted several messages on social networks exciting sign of remembrance of her father who died the day before in a traffic accident.
"When I was small has learned to walk, taught me to laugh, taught me to not give up ever ... I wanted even before I knew what love is. He was my hero, my hero in my real life. Will always be in my heart. "
Mesazhet prekëse të vajzës së Walker

"Tears to flow while I am writing this. Have gone, but not forgotten, "wrote 15-year-old while also attaching a picture of childhood, in which she found her father.

Shqip

Aktorit të ndjerë Paul Walker, Meadow Rain, ka postuar disa mesazhe emocionuese në rrjetet sociale në shenjë të kujtimit të babait të saj që humbi jetën ditë më parë në një aksident komunikacioni.

“Kur kam qenë e vogël më ka mësuar të ec, më ka mësuar të qeshem, më ka mësuar që të mos dorëzohem kurrë... E kam dashur edhe para se ta dija se çfarë është dashuria. Ai ishte heroi im, heroi im në jetën time reale. Gjithmonë do të jetë në zemrën time”.
“Lotët me rrjedhin derisa po e shkruaj këtë. Ke shkuar, por nuk do të harrohesh”, ka shkruar 15-vjeçarja duke e bashkëngjitur edhe një fotografi nga fëmijëria, në të cilën gjendet ajo dhe babai i saj.eadow ka lindur në vitin 1998, ndërsa pak kohë më pas, Walker dhe nëna saj, Rebecca McBrain, u ndanë.
“Më thoni që të jem e fortë, por thjesht nuk mundem. Më mungon shumë, ka qenë personi i vetëm, të cilit i kam besuar, me të cilin kam qenë e afërt. Nuk mund ta paramendoj jetën pa të. Nuk di çfarë të bëj, mendoj se do të fitoj goditje në zemër. Thjesht, po çmendem”, ka shtuar ajo në Facebook
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comments

 
© Yourcountry
Designed by NelmoHosting
Posts RSSComments RSS
Back to top